Sinu arvamus on meile oluline
Kaebuste esitamise kord
Kui arvate, et teie teenuselepingust tulenevaid õigusi on rikutud, esitage kaebus ühel järgmistest viisidest:
- kirjuta meile; ([email protected])
- posti teel (Sõpruse pst 145, Tallinn 13417 , Eesti)
Kaebuses palun märkige:
- Kaebuse esitaja nimi. Kui kaebuse esitab ettevõte, siis ettevõtte nimi ja registri kood.
- Esindaja korral esindaja nimi ja esindamise alused;
- Aadress, millele tuleb vastata: aadress või e-posti aadress;
- Kontakttelefoninumber;
- Kaebuse esitamise kuupäev ja koht;
- Kaebuse sisu - kirjeldage lühidalt, milliseid konkreetseid meie teenustega seotud õigusi ja / või huve on rikutud;
- Täpsed ja selged nõuded teie poolt;
- Võite lisada ka kaebusega seotud asjakohased dokumendid või nende koopiad.
Uurime teie poolt saadetud kaebust põhjalikult. Juhindume alati inimõiguste austamise, õigluse, mõistlikkuse, objektiivsuse ja erapooletuse põhimõtetest.
Kaebuse kvalitatiivseks uurimiseks registreerime ainult need kaebused, mis on kirjutatud eesti, inglise või vene keeles, on arusaadavad ja loetavad, allkirjastatud taotleja poolt ning vastavad kõigile ülaltoodud nõuetele.
Töötleme kaebusi vastavalt Eesti Vabariigi seadustele. Vastame nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul peale kaebuse kättesaamist. Erandjuhtudel, kui kaebuse ülevaatamiseks on vaja rohkem aega, teavitame sellest taotlejat.
Kui meie vastus teile ei sobi, siis on kindlustuslepingust tulenevaid vaidlusi võimalik lahendada lepitusmenetlusega kindlustuslepitusorganis. Täpsem info Eesti Kindlustusseltside Liidu kodulehel www.eksl.ee.