Kahjust teatamine

Kahjust teatamiseks täida kahjuavaldus veebis. Gjensidige kontoris kahjuavaldusi täita ei saa.

Sõidukiga juhtunud kahju korral pöördu otse meie koostööpartnerist remondiettevõtte poole, kes aitab kahjustuste hindamisel ja dokumentide täitmisel.

Registreerimiskohustuseta sõidukiga juhtunud kahju korral saada palun juhtumi info (kus, millal ja mis juhtus, millised sõidukid/liikumisvahendid ja isikud õnnetuses osalesid, jms) e-posti aadressile [email protected]

Meie 24h abiteenuste telefonid vastavad sulle eesti keeles, kui vajad abi Eestis või välismaal.

Gjensidige kliendina võid olla alati kindel, et aitame sind kõigi kahjujuhtumite korral ööpäevaringselt.

Teeme omalt poolt kõik, et sinu kindlustusjuhtum leiaks kiire ja mõistliku lahenduse.